КАРТИЧКИ

8 януари 2013 г.

Предай нататък

На всички,които следят с интерес блога ми и харесват моето творчество искам да съобщя,че
преди няколко часа се записах при MaDe по повод инициативата на Диляна ''Предай нататък''.Ще очаквам с интерес петтях момичета,които ще се запишат при мен за да ги изненадам (надявам се приятно) до края на 2013 година с нещо сътворено от мен. За пръв път се включвам и аз,но мисля че ще е много забавно.Миналата година бях се записала при Kate Land - но за съжаление само до там. Нямах възможност за толкова кратко време да измайстора за всички,които се запишат по нещо.
От Кейт получих страхотна картичка и една оригинална рамка за снимка с новогодишна украса.Ще ви покажа само картичката, защото рамката още при отварянето на писмото се бе счупила.

Кейт благодаря ти много и не се притеснявай за нищо.Както ти писах вината не е в теб,а и за мен е по важен жеста и вниманието което получих.
Следващото благодаря,което искам да изкажа е за Miss Emerald.
Тони благодаря ти за чудесното пожелание,невероятната картичка и прелестните дизайнерски хартии,които с удоволствие мисля да оползотворя за подарък на сестра ми,която в края на месеца има рожден ден.


И не на последно място огромно БЛАГОДАРЯ на Кали, която ме накара да онемея когато отворих писъмцето и. Каква красота! Каква прелест! Погледнете и се насладете:


Кали това е най-страхотния подарък,който съм получавала и най-невероятната изненада! Аз съм на далечни светлинни година от оцветяването и незная как ще се справя с предизвикателството,което ми отправяш с тази сладуранка. :D Тръпки ме побиват само като се замисля,че мога да те разочаровам и да се изложа с нейното оцветяване. Въпреки това май е крайно време да се престраша и да опитам пък каквото ще става да става. :)
Ами това е!
Благодаря на тези,които бяха така добри и търпеливи да прочетат дългата ми публикация.
Поздрави и целувки на всички.

5 коментара:

  1. Ами аз се записвам :) Като начинаеща ви обикалям всички с треперещи ръце :)

    ОтговорИзтриване
  2. Роси, с удоволствие ще изработя нещо специално за теб .Моля те остави си адресчето за да ти го пратя.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз се записвам, ако ме искаш, Диди! :) Тази година ми се очертава посветена на хобито, надявам се да се справя с предизвикателството... Правиш невероятни неща и ми се иска да се докосна до нещо, сътворено от теб! <3 :)
    JIJI
    http://www.facebook.com/JIJI.Cards

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте, Диди!

    И аз се записвам! :)

    Поздрави, Полина от http://lovelylittleturtle.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за доверието момичета.Ще ви помоля само да ми пишете на емейл пощата и да си оставите адресчетата за да ви пратя писъмцето.ГУШ -гуш!

    ОтговорИзтриване