КАРТИЧКИ

18 февруари 2017 г.

Цветова комбинация с жълто

Здравейте!
Досега не бях се замисляла за символиката на жълтият цвят ,но винаги може би подсъзнателно съм го свързвала с топлина,радост и спокойствие.Днес повод да се разровя и потърся в интернет простронството бе предизвикателството на Десислава - Цветова комбинация с жълто.
Символът на жълтият цвят е Слънцето,източникът на топлина и светлина,без които животът на Земята би бил невъзможен.Жълтият цвят изпълва с положителнна енергия.Използването му предизвиква приятни чувства като -радост,щастие,интелект.Създава затоплящ ефект и предизвиква бодрост ,стимулира умствената дейност.
От няколко дни дъщеря ми ме моли да и украся една тетрадка в която да си записва важни неща-тоес нещо като дневник.Веднага в главата ми се завъртя идеята, че трябва да включа жълтото като акцент и....крайният резултат е налице.Ето вижте го и вие:
Използвах едни от любимите си хартии на Authentique paper-Renew collection  
хартиите на Kaisercraft-Заскрежено
ръчно правени рози с този шаблон както и няколко готови цветчета
шаби ембосинг пудра и печат с ероглифи
гесо и шаблон за направата на розите в горният десен ъгъл 
 елементи от биран картон
желязна рамка 
дантела 
перли


А вие знаете ли, че в Китай жълтият цвят олицетворява великолепието и е символ на могъществото на империята.В Индия жълтият цвят е свещен.Любимият цвят на Конфуции и Ван Гог също е жълтият.Този цват се използва и най активно в рекламата ,тъй като човек помни повече време реклами ,в коита е използван жълтият цвят.В будизма това е цветът на смирението и отказването от суетата,затова будистките монаси носят жълти дрехи.И още много много неща могат да се изброят, но аз искам да видя вашите интерпретации и да разбера вие с какво го свързвате-какви чувства и мисли буди у вас.Ще се радвам ако видя и проекти с които да ни зарадвате в 327 мото предизвикателство при Фуриите.

Желая ви лек ,слънчев и усмихнат ден изпълнен с безброй вдъхновения и мечти.

Много бих искала да се включа с този проект при Картишоците и тяхнотолюбовно бинго, но ми липсва сърчице.Записвам се , но ако сметнат, че не отговарям на изискванията, моля да ме изтрият от участие.Иначе съм си избрала най долниат хоризонтал-цветя ,печати и изрязани елементи.
До нови срещи!

4 коментара:

  1. Жестока е! От 2 дни й се любувам. Цветовете, елементите, всичко е съчетано перфектно!
    Дантелената салфетка, която си използвала е много красива. На кого е шаблона?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Маги.Наистина го правих с много любов и старание.Шаблона е на Prima Marketing "Crochet Doily"

      Изтриване
  2. Толкова многопластова и добре съчетана обложка! Личи си вложената любов!

    ОтговорИзтриване