КАРТИЧКИ

14 октомври 2012 г.

Картичкофурийска размяна

Здравейте хартиени феички! Тази вечер искам да споделя с вас своята радост и благодарност към Kaxala-прекрасна творческа личност,която успя да ме зарадва много,със своята уникално красива картичка послучай деня на картмейкарите.Не мога да ви опиша колко щастлива бях когато разбрах,че имам писмо от нея.Очаквах го с трепет и вълнение,а когато видях съдържанието в него ...останах безмълвна от възхищение.



Макар че не се познаваме,тя се бе докоснала до сърцето и душата ми,която бе като птичка в клетка преди да срещна толкова позитивни хора като всички Вас(хартиени феи),а сега лети на свобода и се радва на живота, и на всеки един миг прекаран във  Вашите блогове.
Благодаря ти  Kaxala - БЛАГОДАРЯ че отново върна усмивката на лицето ми,че ме накара да се почувствам  специална  и ценена.Имах нужда от приятелско рамо на което да се облегна.
Сега вече зная ,че някъде там има сродна душа която ще ме подкрепи и ще ми върне вярата и надеждата,за един по- добър свят.Свят  изпълнен с красота и човечност!


БЛАГОДАРЯ  за прекрасното подаръче,което ще нося с удоволствие,защото ме зарежда с положителни чувства и емоции.Благодаря  за искреното пожелание .Желая на всички толкова много усмивки,щастие и радост колкото изпитах и аз, благодарение на Дени!

6 коментара:

  1. Много красива и нежна картичка,а гривната е страхотна:))) Честито и със здраве да си я носиш:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Вили,на живо картичката е още по-хубава.А гривничката,с това чудесно послание ме изпълва с вдъхновение и радост(е претърпя малко корекция,защото ми беше големичка:)) и сега дори не я смъквам от ръката си.

      Изтриване
  2. Понесох се на крилата на птичката и се размечтах :) Много красива картичка, ненатрапчива, но нашепваща много!Браво на Kalaxa, че е успяла да те зарадва с тази красота! Гривничката и посланието са страхотни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Права си Кати,и аз се размечтах когато я видях.Толкова ме зарадва,че исках и аз да успея да подаря на моето късметче същите щастливи чувства и емоции.

      Изтриване
  3. Понякога, както е и в случая, просто улавям една вълна, която смятам, че ме свързва с човека отсреща, и всичко става като магия! Много се радвам, че те картичката и гривната са те докоснали така, както исках! ♥

    ОтговорИзтриване