КАРТИЧКИ

21 октомври 2012 г.

Победители в предизвикателство ''Изненада''

Здравейте мили картичкофеи!
Сигурно вече нямате търпение да разберете кой е победителят в моето предизвикателство.
Повярвайте ми момичетата се затрудниха много защото всички участнички се представиха блестящо. Всеки един проект е уникален за себе си и носи късче обич за всяка една от тях.
Приемете техните искрени благодарности за положения труд и отделеното време, за положителните емоции и усмивките,които предизвикахте у тях.


И такаааааа! Нашите фаворитки са:Вили и Мила .
Вили спечели адмирациите на Сиси (отляво) ,а Мила на Еви (отдясно).

Тези прекрасни дизайнерски хартии на Marianne design - Scandinavian winter, BasicGrey - Little black dress и Jodie Lee designs - Nature Garden Collection отиват при Вили.

А уникалната кутийка на Tante Ema както и дизайнерски хартии от Marianne design - Scandinavian winter са за Мила.

Честито момичета! Очакваме да видим много вдъхновяващи проекти с някои от наградките.
Всички,които взеха участие в предизвикателството да не се отчайват защото ще има подаръче- изненадка и за тях!
Моля да оставите своите адреси на емейла ми за да мога да ви ощастливя.

5 коментара:

  1. Ехаа...,каква страхотна изненадааа!!!:)))Много ви благодаря момичета,страхотни сте!!!:)))За мен беше истинско удоволствие да създам нещичко специално за вас и страхотното ви предизвикателство,много съм щастлива ,че ви е допаднала идеята ми за светеща картичка и съм много,много щастлива от отличието-за мен това е голяма чест:)))Много ме зарадвахте:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Диди, благодаря много са страхотната изненада! Радвам се, че и аз съм усмихнала някого днес :)
    А на момичетата мога само да кажа също едно голямо "Благодаря" и да им пожелая да бъдат все така лъчезарни както са на снимката :)!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито, момичета! Страхотни картички, заслужена победа!

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления!
    Макар да не можах да се включа /, а толкова много исках!/
    с интерес следях развитието на тази ваша инициатива!
    Пожелавам успех и щастливи изживявания на всички!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Бори.Благодаря ти че с такова внимание и интерес следиш моите публикации и не пропускаш да ме зарадваш с коментарчета.

      Изтриване