КАРТИЧКИ

16 октомври 2013 г.

Победители в играта-изненада послучай блогогодинката на блога ми

Здравейте!
Малко позакъснях с тази публикация,но както се казва по добре късно отколкото никога.
Та да не губя време а да показвам.
Днес албумчето на Ем отпътува отново за София към една невероятно талантлива дама-Кати Цанева.Показвам ви няколко АТСта които направих специално за албумчето.



Ето и една картичка която направих за благотворителният базар при Картичкофуриите.Повече подробности тук 

Дано ви хареса и послужи за вдъхновение в моето предизвикателство при Фуриите.
А сега и дългоочакваните победители послучай блогогодинката на блога ми.


Ииииииииии това е Тони!Честито!Ти печелиш подаръчето в зелено, а какво има в него ще видиш след броени дни :).
Втората награда( за един от последователите ми) доста дълго мислех и реших да я дам на този последовател, който за една година е оставил най- много коментари в блога ми.Падна голямо броене и се оказа че печели -Вили.Честито мила.
И проекта който най- много ме грабна е на Ваня!Честито!
Мили момичета пишете ми на пощата за да уточним подробностите и да ми пратите адресчетата си.
Благодаря на всички които бяха така добри и допринесоха за доброто настроение и незабравимото изживяване послучай празника ми.
Еееееееее хей момичета...................  казах ви че ще е як купон:)))))))))))  На всички които не печелят, но са участвали с проект искам да кажа да не тъжат! Всяка една от тях ще получи по нещо мъничко за спомен от мен и играта-изненадка!Е успях ли да ви изненадам и усмихна?
Ами това е!Лека и мека:) Гуш-гуш

8 коментара:

  1. Честито на момичетата и на всички нас :))))). Огромно благодаря, Диди, за щедростта. Надявам се скоро да успея и аз да те зарадвам. :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Честито момичета! Диди, пожелавам ти много усмивки и прекрасни моменти. :*

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти, Диди. Страхотна изненада още от ранна сутрин. В блогогодинката ти не успях да се включа, но при фуриите ме чакай. Прекрасен ден, като моя!!!:-):-):-)

    ОтговорИзтриване
  4. Честито и от мен на дамите! :)
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  5. Честито на мацките! А АТС-тата са страхотни! Радвам се, че ще успея да се сдобия с едно! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Лелее,Дидиии...ама ти си невероятна!!! :) Много благодаря за честта,която ми оказваш:))) Непрекъснато успяваш да ме развълнуваш с прекрасните си творби и талант и невероятно мили изненади :))) Голямо гуш от мен и хиляди благодарности:) :) :) Невероятни са атцтата и картичката-отново ми подари много широка усмивка :) ХХХ

    ОтговорИзтриване
  7. These are gorgeous creations Didi. Loving the cute little dress cards.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    ОтговорИзтриване