КАРТИЧКИ

8 декември 2013 г.

Здравейте неуморни феички!
Минавам набързо за да ви покажа едно тагче и  няколко картички които направих за Коледа.
Започвам с тагчето което вече има нов собственник и това е Тони-една невероятна дама която много уважавам.




Дано съм успяла да я зарадвам.
Това пингвинче което се усмихва така сладко ми е подарък от Роси, както и акварелните моливи с които са оцветени следващите две картички. 









Благодаря ти Роси-надявам се и аз да мога да върна милият жест който ми направи, и да не съм се изложила много с оцветяването:).Приемам критики и съвети:)
И накрая искам да ви се похваля, че тази година както бях ви споменала,дядо Коледа ми донесе рано рано желаният подарък.Щастието ми е огромно.Дано да не пропусне и вас.А какъв е той ще разберете в утрешната ми публикация:)
Пращам на всички ви по една голяма слънчева усмивка, която нямам нищо на против да предадене нататък:)))


2 коментара:

  1. Много добре с се справила,даже.Картичките са чудесни,а тагчето е много сладичко!
    Освен това си голяма късметлийка,ще си имаш и коледна картичка от мен !
    Продължавай да се упражняваш!
    Прегръдки

    ОтговорИзтриване
  2. Тагчето е много готино и сладурско, а картичките - страхотни! Колко е хубаво да получаваш подаръци! :)))

    ОтговорИзтриване